علت مرگ متیو پری، بازیگر سریال «فرندز» اعلام شد
موضوع : فرهنگ | سینما و تئاتر

علت مرگ متیو پری، بازیگر سریال «فرندز» اعلام شد

سازمان پزشکی قانونی لس‌آنجلس علت مرگ متیو پری، ستاره سابق مجموعه تلویزیونی «فرندز» را «اثرات حاد ناشی از مصرف کتامین» اعلام کرد.
جسد متیو پری روز ۶ آبان در خانه‌اش پیدا شد. او در دهه ۹۰ میلادی با بازی در نقش چندلر در سریال فرندز به شهرتی جهانی رسید.
کتامین یک داروی روان‌گردان است که معمولاً برای بیهوشی یا درمان اختلالات روانی استفاده می‌شود. مصرف بیش از حد این دارو می‌تواند باعث مشکلات قلبی، تنفسی و حتی مرگ شود.
متیو پری سابقه طولانی سوءمصرف مواد مخدر داشت. او در سال ۲۰۰۱ برای ترک اعتیاد به مواد مخدر به کمپ ترک اعتیاد رفت و در سال ۲۰۱۳ نیز برای درمان اعتیاد به الکل و مواد مخدر در بیمارستان بستری شد.
در سال ۲۰۱۵، متیو پری در مصاحبه‌ای با مجله «پیپل» گفت که از اعتیاد خود به مواد مخدر بهبود یافته است. او گفت که «حالا در زندگی‌ام احساس خوشحالی و رضایت می‌کنم».
با این حال، نتایج کالبد شکافی نشان می‌دهد که متیو پری در زمان مرگ هنوز با مشکلات ناشی از سوءمصرف مواد مخدر دست و پنجه نرم می‌کرد.
مرگ متیو پری بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشت. بسیاری از طرفداران او در سراسر جهان از مرگ او ابراز تاسف کردند.

نظر شما